Vieš si predstaviť skvelú partiu ľudí vo svete distribúcie a obchodu? Tak to sme presne my. U nás v „stovke“ sme viac kamaráti než kolegovia, a preto nás práca tak baví. Dokážeme si vyjsť vzájomne v ústrety a vždy sa dohodneme.
Aktuálne hľadáme parťáka alebo parťáčku, ktorý/á sa nebojí manuálnej práce a s ľahkosťou zapadne do nášho kolektívu.
Čomu sa u nás budeš venovať?
Príjmu a naskladneniu tovaru na sklad.
Fyzickej vstupnej a výstupnej kontrole tovaru.
Príprave tovaru podľa dodacieho listu.
Vystavovaniu dokladov potrebných pre vydanie a naloženie tovaru.
Výdaju balíkov na osobný odber a kuriérskej službe.
Objednávaniu dopravy v IS na základe dodacieho, reklamačného listu.
Rozvozu tovaru podľa potreby.
Starostlivosti o poriadok v sklade.
Príjmu a výdaju tovaru z reklamácií.
Práci s vysokozdvižným vozíkom.
Súčinnosti pri inventúrach.
Spolupráci s ostatnými oddeleniami spoločnosti.
Čo je dôležité pro túto pozíciu?
Znalosť práce na PC.
Aktívny prístup.
Samostatnosť, zodpovednosť a spoľahlivosť.
Dobrý zdravotný stav, fyzická zdatnosť.
Vodičský preukaz sk. B.
Čím nás môžeš milo prekvapiť?
Skúsenosťou na podobnej pozícii.
Preukazom VZV.
Čo Ti môžeme ponúknuť?
Prácu v spoločnosti, ktorá už má 15. ročnú históriu.
Celková mzda(brutto): 1050 €
Menší kolektív s priateľskou atmosférou a šéfom, ktorý Ťa naučí všetko, čo budeš potrebovať.
Pracovnú zmluvu na dobu určitú s možnosťou predĺženia na dobu neurčitú.
Pracovnú dobu po-pa, víkendy voľné.
Finančný príspevok na stravovanie.
Zvýhodnené nákupy v rámci eshopov 100Mega.
Firemné akcie/teambuildingy.
Keď odporučíš nového kolegu, odmeníme Ťa.
Pri spokojnosti Ti zaistíme preukaz na VZV.
Čo ďalej?
Ohľadom ďalších informácií o pracovnej ponuke alebo rovno záujmu s nami pracovať, nás kontaktujte na emailu: kariera@100mega.sk. Tešíme sa na osobné stretnutie.
Zasláním životopisu společnosti 100MEGA Distribution s.r.o., IČ 60707968 souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem realizace výběrového řízení a uzavření případné spolupráce. Tento souhlas platí po dobu trvání výběrového řízení.
Vážení zákazníci,
Vzhledem k aktuální situaci a šíření nemoci způsobené virem Covid-19, bychom Vás rádi informovali o provozu naší společnosti.
MÁME OTEVŘENO a jsme připraveni i nadále dodávat naše produkty a poskytovat Vám v maximální míře své služby jako doposud.
Vážíme si Vašeho zdraví i zdraví našich pracovníků, a proto se snažíme omezit možnosti vzájemného fyzického kontaktu na mimimum.
Žádáme Vás abyste:
• pro objednávání zboží, zasílání poptávek, nabídek a pro komunikaci s našimi pracovníky využívali primárně naše e-shopy, popřípadě kontaktovali naše obchodníky telefonicky.
• omezili na maximální možnou míru osobní odběr zboží, pokud je to možné
• dopravy fungují zcela běžně; pro Prahu a Brno samozřejmě dále funguje i kurýrní služba
• omezili na maximální možnou míru osobní předávání a vyzvedávání čehokoliv - např. reklamací, pokud je to možné
Pokud bude nezbytně nutná Vaše osobní přítomnost na našich pobočkách, žádáme Vás o striktní dodržován těchto opatření:
• dodržujte prosím bezpečnostních odstup.
• obslouženi budou pouze zákazníci, kteří budou mít na obličeji ochrannou roušku, respirátor nebo jiný prostředek na ochranu úst.
• vzhledem k tomu, že do odvolaní nelze na pobočkách platit hotově ani kartou, lze tedy platby provést pouze bezhotovostně převodem na účet.
• před vyzvednutím si prosím ověřte u svého obchodníka, že platba dorazila.
• upozorňujeme, že z důvodu nařízení vlády, NENÍ MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR u jakéhokoliv MALOOBCHODNÍHO PRODEJE