Vážení,
od 2. ledna 2012 upraví společnost WD® lhůty distribučních záruk u disků pro stolní počítače a počítače přenosné (produktové řady WD Caviar® Blue™, WD Caviar Green™ a WD Scorpio® Blue™) na 2 roky. 5letá omezená záruční lhůta našich produktů WD Caviar Black™ a WD Scorpio Black™ zůstane zachována.
Tyto nové záruční podmínky se budou vztahovat na disky odeslané od 2. ledna 2012. Je důležité, abyste si udělali čas na aktualizaci svých webových stránek i ostatních zdrojů a tuto změnu pro příslušné disky, jež budou odeslány po 1. lednu 2012, zohlednili. Na všechny disky odeslané distributorům před 2. lednem 2012 se budou vztahovat současné záruční podmínky. Vzhledem k současným zásobám v distribučních sítích budou některé disky v krátkém časovém období prodávány současně s 3 a 2letou zárukou. Pokud máte jakékoli pochybnosti o platnosti záruky na zakoupený disk, můžete další informace vyhledat na stránkách support.wdc.com v části Záruka a služby RMA, kde se nachází stránka Kontrola záruky.
Podmínky záruky pro produkty řady AV, podnikové produkty a značkové/maloobchodní produkty společnosti WD zůstávají nezměněny.
Děkujeme vám za stálou podporu produktů společnosti WD. V blízké budoucnosti představíme nabídku rozšířené záruky se speciálními cenami pro naše vzácné partnery, mezi které paříte i vy. Očekávejte další podrobnosti. Pokud máte jakékoli dotazy, neváhejte nás kontaktovat.
S pozdravem,
tým programu SelectWD
Vážení zákazníci,
Vzhledem k aktuální situaci a šíření nemoci způsobené virem Covid-19, bychom Vás rádi informovali o provozu naší společnosti.
MÁME OTEVŘENO a jsme připraveni i nadále dodávat naše produkty a poskytovat Vám v maximální míře své služby jako doposud.
Vážíme si Vašeho zdraví i zdraví našich pracovníků, a proto se snažíme omezit možnosti vzájemného fyzického kontaktu na mimimum.
Žádáme Vás abyste:
• pro objednávání zboží, zasílání poptávek, nabídek a pro komunikaci s našimi pracovníky využívali primárně naše e-shopy, popřípadě kontaktovali naše obchodníky telefonicky.
• omezili na maximální možnou míru osobní odběr zboží, pokud je to možné
• dopravy fungují zcela běžně; pro Prahu a Brno samozřejmě dále funguje i kurýrní služba
• omezili na maximální možnou míru osobní předávání a vyzvedávání čehokoliv - např. reklamací, pokud je to možné
Pokud bude nezbytně nutná Vaše osobní přítomnost na našich pobočkách, žádáme Vás o striktní dodržován těchto opatření:
• dodržujte prosím bezpečnostních odstup.
• obslouženi budou pouze zákazníci, kteří budou mít na obličeji ochrannou roušku, respirátor nebo jiný prostředek na ochranu úst.
• vzhledem k tomu, že do odvolaní nelze na pobočkách platit hotově ani kartou, lze tedy platby provést pouze bezhotovostně převodem na účet.
• před vyzvednutím si prosím ověřte u svého obchodníka, že platba dorazila.
• upozorňujeme, že z důvodu nařízení vlády, NENÍ MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR u jakéhokoliv MALOOBCHODNÍHO PRODEJE