100mega.cz Kariéra

KONZULTANT/KA ERP SYSTÉMU I6 (Brno/celá ČR)

Umíš si představit skvělou partu lidí ve světe IT? Tak to jsme my. U nás ve „stovce“ jsme víc kamarádi než kolegové, a proto nás práce tak baví. Najdeš nás nejen v kanceláři, kam chodíme rádi, ale taky doma, když potřebujeme změnu. Umíme si vyjít vzájemně vstříc a vždy se domluvíme. Víme, že osobní život je minimálně stejně důležitý, jako ten pracovní. Právě proto u nás neznamená work-life balance jen moderní výraz, ale tvoří základní předpoklad pro dobře odvedenou práci a psychickou pohodu.

V našem týmu spolupracujeme nejen na rozvoji informačního systému, ale i webových nebo jiných aplikacích. Požadavky našich kolegů bereme jako výzvy, rozumíme jejich potřebám, a proto jim můžeme poskytnout kvalifikovanou podporu a pomoc.

Právě nyní hledáme parťáka nebo parťačku, který/á by s lehkostí zapadl/a do našeho týmu.

Čemu se u nás budeš věnovat?
Podpoře svých kolegů napříč firmou – budeš komunikovat s uživateli, poskytovat jim konzultace a řešit zadané požadavky.
Zapojíš se do tvorby a implementace nových funkcí našeho informačního systému. S tím je spojená i komunikace s dodavatelem IS a externími poradci.
Když si připravíš popis tebou vytvořených funkcionalit, tak následné školení kolegů už bude hračka.

Co je důležité pro tuto pozici?
Orientace v databázovém prostředí. Minimálně jsou to základy tvorby SQL dotazů v prostředí MSSQL serveru. Očekáváme, že bez problémů zvládáš SQL příkazy DDL, DQL a DML kategorií.  Zbytek tě naučíme.
Komunikace. Lidem je třeba naslouchat, mluvit s nimi a zjistit, kde je jádro jejich problému.
Nadhled a pochopení souvislostí. Netvoříme bez rozmyslu ani na povel, vše do sebe musí zapadat a přinášet zlepšení současného stavu.
Proaktivní přístup a pozitivní vnímání práce. Každý požadavek je nejen příležitostí k pomoci druhým, ale i k nalezení skvělého řešení, které může posunout kupředu i tebe.
Trochu angličtiny. Schopnost číst anglické dokumentace a popisy netradičních řešení.

Čím nás můžeš mile překvapit?

Zkušeností s informačním systémem I6 nebo libovolným ERP systémem
Pokročilou znalostí T-SQL
Zkušeností s monitoringem MSSQL serveru

Co ti můžeme nabídnout?
Práci ve společnosti, která má již 30. letou historii    
Menší IT kolektiv s přátelskou atmosférou a šéfem, který tě naučí vše, co budeš potřebovat
Profesní růst s možností vzdělávání a odborných školení
Možnost ovlivnit směrování IT rozvoje celé společnosti
Mobilní tarif a notebook
Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito
20 dnů volna
5 dnů Relax days
3 dny Sick days
Peněžitý příspěvek na stravování a pitný režim na pracovišti
Peněžitý příspěvek na MultiSport kartu nebo Benefit kartu
Měsíční příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
Zvýhodněné tarify na volání i pro rodinné příslušníky
Zvýhodněné nákupy v rámci e-shopů 100Mega
Firemní akce/teambuildingy
Když doporučíš nového kolegu, odměníme tě
Work-life balance s prostorem pro osobní i profesní růst

Co dál?
Ohledně dalších informací o pozici, nebo rovnou zájmu s námi pracovat, nás kontaktujte na níže uvedeném emailu nebo přímo na kariera@100mega.cz. Těšíme se na viděnou.

Zasláním životopisu společnosti 100MEGA Distribution s.r.o., IČ 60707968 souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem realizace výběrového řízení a uzavření případné spolupráce. Tento souhlas platí po dobu trvání výběrového řízení.

Vážení zákazníci,
Vzhledem k aktuální situaci a šíření nemoci způsobené virem Covid-19, bychom Vás rádi informovali o provozu naší společnosti.

MÁME OTEVŘENO a jsme připraveni i nadále dodávat naše produkty a poskytovat Vám v maximální míře své služby jako doposud.

Vážíme si Vašeho zdraví i zdraví našich pracovníků, a proto se snažíme omezit možnosti vzájemného fyzického kontaktu na mimimum.

Žádáme Vás abyste:
pro objednávání zboží, zasílání poptávek, nabídek a pro komunikaci s našimi pracovníky využívali primárně naše e-shopy, popřípadě kontaktovali naše obchodníky telefonicky.
omezili na maximální možnou míru osobní odběr zboží, pokud je to možné
dopravy fungují zcela běžně; pro Prahu a Brno samozřejmě dále funguje i kurýrní služba
omezili na maximální možnou míru osobní předávání a vyzvedávání čehokoliv - např. reklamací, pokud je to možné

Pokud bude nezbytně nutná Vaše osobní přítomnost na našich pobočkách, žádáme Vás o striktní dodržován těchto opatření:
dodržujte prosím bezpečnostních odstup.
obslouženi budou pouze zákazníci, kteří budou mít na obličeji ochrannou roušku, respirátor nebo jiný prostředek na ochranu úst.
vzhledem k tomu, že do odvolaní nelze na pobočkách platit hotově ani kartou, lze tedy platby provést pouze bezhotovostně převodem na účet.
před vyzvednutím si prosím ověřte u svého obchodníka, že platba dorazila.
upozorňujeme, že z důvodu nařízení vlády, NENÍ MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR u jakéhokoliv MALOOBCHODNÍHO PRODEJE