Vážení zákazníci, zde najdete informace o provozu naší společnosti v současné nouzové situaci…
100mega.cz Kariéra

LOGISTIK REKLAMACÍ (Brno)

Co u náš budeš dělat?
Komunikovat s odběrateli i dodavateli osobně, telefonicky, emailem, budeš mít na starosti proces reklamačního řízení a interní logistiku servisu - zadávání dat do PC, příprava zboží k expedici a další.....

Co od Tebe očekáváme..??
Že občas zvládneš pracovat pod stresem...
....máš základní znalosti HW a SW a nebo jsi ochotný se je doučit.

Nabízíme Ti...
vstupní bránu do světa IT, proto nepožadujeme kvalifikaci v oboru ani větší praxi.
Stačí nám pouze Tvoje odhodlání a chuť učit se.
....převážně mladý a pohodový tým kolegů.
A mimo to všechno kvalitní výsledky, které předvedeš u nás nezůstanou bez odměny.


Místo výkonu práce
: Železná 7, Brno

V případě Vašeho zájmu zašlete svůj životopis na personální oddělení: Dana.Horinkova@100mega.cz.

Zasláním životopisu společnosti 100MEGA Distribution s.r.o., IČ 60707968 souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem realizace výběrového řízení a uzavření případné spolupráce. Tento souhlas platí po dobu trvání výběrového řízení.

Vážení zákazníci,
Vzhledem k aktuální situaci a šíření nemoci způsobené virem Covid-19, bychom Vás rádi informovali o provozu naší společnosti.

MÁME OTEVŘENO a jsme připraveni i nadále dodávat naše produkty a poskytovat Vám v maximální míře své služby jako doposud.

Vážíme si Vašeho zdraví i zdraví našich pracovníků, a proto se snažíme omezit možnosti vzájemného fyzického kontaktu na mimimum.

Žádáme Vás abyste:
pro objednávání zboží, zasílání poptávek, nabídek a pro komunikaci s našimi pracovníky využívali primárně naše e-shopy, popřípadě kontaktovali naše obchodníky telefonicky.
omezili na maximální možnou míru osobní odběr zboží, pokud je to možné
dopravy fungují zcela běžně; pro Prahu a Brno samozřejmě dále funguje i kurýrní služba
omezili na maximální možnou míru osobní předávání a vyzvedávání čehokoliv - např. reklamací, pokud je to možné

Pokud bude nezbytně nutná Vaše osobní přítomnost na našich pobočkách, žádáme Vás o striktní dodržován těchto opatření:
dodržujte prosím bezpečnostních odstup.
obslouženi budou pouze zákazníci, kteří budou mít na obličeji ochrannou roušku, respirátor nebo jiný prostředek na ochranu úst.
vzhledem k tomu, že do odvolaní nelze na pobočkách platit hotově ani kartou, lze tedy platby provést pouze bezhotovostně převodem na účet.
před vyzvednutím si prosím ověřte u svého obchodníka, že platba dorazila.
upozorňujeme, že z důvodu nařízení vlády, NENÍ MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR u jakéhokoliv MALOOBCHODNÍHO PRODEJE