100mega.cz Kariéra

LOGISTIK REKLAMACÍ (Brno)

Co u nás budeš dělat?

Zodpovědnou a stabilní práci v moderním a přátelském prostředí středně velké firmy s dlouholetou tradicí, která se zaměřuje na počítače, IT technologie a distribuci zákazníkům.

Do tvých rukou vložíme seznam odběratelů i dodavatelů, telefon a e-mail, abys s nimi mohl(a) poklidně komunikovat a reklamace proběhla včas. Kromě toho budeš mít na starost také interní logistiku servisu (zadávání dat do PC, příprava zboží k expedici atd.). Neboj, k ruce budeš mít tým kolegů se zkušenostmi a úsměvem, kteří tě do všeho zasvětí a podají pomocnou ruku i myšlenku.


Co od tebe očekáváme?

· Základní znalost počítačového HW a SW, aby nových slovíček nebylo ze startu moc
· Ochotu se učit, protože přijdeš do styku s novinkami v oblasti IT technologií/se vším tím harampádím uvnitř PC a dalšími komponenty
· Aktivní pracovní nasazení a dynamiku · Mentální odolnost při jednání s lidmi


Co nabízíme?

· Zahájení kariéry v IT oboru, případně její rozvoj – pokud nemáš praxi, tak si tě „vychováme“
· Možnost učit se jak v rámci pracovní pozice, tak technologií obecně
· Tým kolegů, který jinde nenajdeš
· Po zapracování možnost seberealizace, která bude náležitě odměněna


Zaplatíš všechny složenky i kulturní vyžití: Plat 24.000 Kč až 28.000 Kč

  • Co dál? Další podrobnosti o pozici a vše, co tě v tuto chvíli napadá i nenapadá ti milerádi zodpovíme. Kontaktuj na e-mailu kariera@100mega.cz. Ať víme, na koho se těšit.


Zasláním životopisu společnosti 100MEGA Distribution s.r.o., IČ 60707968 souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem realizace výběrového řízení a uzavření případné spolupráce. Tento souhlas platí po dobu trvání výběrového řízení.

Vážení zákazníci,
Vzhledem k aktuální situaci a šíření nemoci způsobené virem Covid-19, bychom Vás rádi informovali o provozu naší společnosti.

MÁME OTEVŘENO a jsme připraveni i nadále dodávat naše produkty a poskytovat Vám v maximální míře své služby jako doposud.

Vážíme si Vašeho zdraví i zdraví našich pracovníků, a proto se snažíme omezit možnosti vzájemného fyzického kontaktu na mimimum.

Žádáme Vás abyste:
pro objednávání zboží, zasílání poptávek, nabídek a pro komunikaci s našimi pracovníky využívali primárně naše e-shopy, popřípadě kontaktovali naše obchodníky telefonicky.
omezili na maximální možnou míru osobní odběr zboží, pokud je to možné
dopravy fungují zcela běžně; pro Prahu a Brno samozřejmě dále funguje i kurýrní služba
omezili na maximální možnou míru osobní předávání a vyzvedávání čehokoliv - např. reklamací, pokud je to možné

Pokud bude nezbytně nutná Vaše osobní přítomnost na našich pobočkách, žádáme Vás o striktní dodržován těchto opatření:
dodržujte prosím bezpečnostních odstup.
obslouženi budou pouze zákazníci, kteří budou mít na obličeji ochrannou roušku, respirátor nebo jiný prostředek na ochranu úst.
vzhledem k tomu, že do odvolaní nelze na pobočkách platit hotově ani kartou, lze tedy platby provést pouze bezhotovostně převodem na účet.
před vyzvednutím si prosím ověřte u svého obchodníka, že platba dorazila.
upozorňujeme, že z důvodu nařízení vlády, NENÍ MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR u jakéhokoliv MALOOBCHODNÍHO PRODEJE