Co u nás budeš dělat?
Zodpovědnou a stabilní práci v moderním a přátelském prostředí středně velké firmy s dlouholetou tradicí, která se zaměřuje na počítače, IT technologie a distribuci zákazníkům.
Do tvých rukou vložíme seznam odběratelů i dodavatelů, telefon a e-mail, abys s nimi mohl(a) poklidně komunikovat a reklamace proběhla včas. Kromě toho budeš mít na starost také interní logistiku servisu (zadávání dat do PC, příprava zboží k expedici atd.). Neboj, k ruce budeš mít tým kolegů se zkušenostmi a úsměvem, kteří tě do všeho zasvětí a podají pomocnou ruku i myšlenku.
Co od tebe očekáváme?
· Základní znalost počítačového HW a SW, aby nových slovíček nebylo ze startu moc
· Ochotu se učit, protože přijdeš do styku s novinkami v oblasti IT technologií/se vším tím harampádím uvnitř PC a dalšími komponenty
· Aktivní pracovní nasazení a dynamiku
· Mentální odolnost při jednání s lidmi
Co nabízíme?
· Zahájení kariéry v IT oboru, případně její rozvoj – pokud nemáš praxi, tak si tě „vychováme“
· Možnost učit se jak v rámci pracovní pozice, tak technologií obecně
· Tým kolegů, který jinde nenajdeš
· Po zapracování možnost seberealizace, která bude náležitě odměněna
Zaplatíš všechny složenky i kulturní vyžití: Plat 24.000 Kč až 28.000 Kč
Zasláním životopisu společnosti 100MEGA Distribution s.r.o., IČ 60707968 souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem realizace výběrového řízení a uzavření případné spolupráce. Tento souhlas platí po dobu trvání výběrového řízení.
Vážení zákazníci,
Vzhledem k aktuální situaci a šíření nemoci způsobené virem Covid-19, bychom Vás rádi informovali o provozu naší společnosti.
MÁME OTEVŘENO a jsme připraveni i nadále dodávat naše produkty a poskytovat Vám v maximální míře své služby jako doposud.
Vážíme si Vašeho zdraví i zdraví našich pracovníků, a proto se snažíme omezit možnosti vzájemného fyzického kontaktu na mimimum.
Žádáme Vás abyste:
• pro objednávání zboží, zasílání poptávek, nabídek a pro komunikaci s našimi pracovníky využívali primárně naše e-shopy, popřípadě kontaktovali naše obchodníky telefonicky.
• omezili na maximální možnou míru osobní odběr zboží, pokud je to možné
• dopravy fungují zcela běžně; pro Prahu a Brno samozřejmě dále funguje i kurýrní služba
• omezili na maximální možnou míru osobní předávání a vyzvedávání čehokoliv - např. reklamací, pokud je to možné
Pokud bude nezbytně nutná Vaše osobní přítomnost na našich pobočkách, žádáme Vás o striktní dodržován těchto opatření:
• dodržujte prosím bezpečnostních odstup.
• obslouženi budou pouze zákazníci, kteří budou mít na obličeji ochrannou roušku, respirátor nebo jiný prostředek na ochranu úst.
• vzhledem k tomu, že do odvolaní nelze na pobočkách platit hotově ani kartou, lze tedy platby provést pouze bezhotovostně převodem na účet.
• před vyzvednutím si prosím ověřte u svého obchodníka, že platba dorazila.
• upozorňujeme, že z důvodu nařízení vlády, NENÍ MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR u jakéhokoliv MALOOBCHODNÍHO PRODEJE