100mega.cz Kariéra

SKLADNÍK/SKLADNICE (BRNO)

Umíš si představit skvělou partu lidí ve světě distribuce a obchodu? Tak to jsme přesně my. U nás ve „stovce“ jsme víc kamarádi než kolegové, a proto nás práce tak baví. Umíme si vyjít vzájemně vstříc a vždy se domluvíme.
Právě nyní hledáme parťáka nebo parťačku, který/á se nebojí manuální práce.

Pozice je vhodná také pro absolventy a uchazeče bez praxe.

Čemu se u nás budeš věnovat?
- Během směny budeš bezpečně manipulovat s elektronikou a dalším zbožím ve skladu, balit je do krabic a expedovat k zákazníkům.

Ve spolupráci s kolegy budeš dále:
- Naskladňovat a vyskladňovat zboží
- Uklízet sklad a dbát na jeho údržbu
- Řídit VZV

Co je důležité pro tuto pozici?
- Znalost práce na PC
- Aktivní přístup, fyzická zdatnost a manuální zručnost
- Samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost
- Dobrý zdravotní stav

Čím nás můžeš mile překvapit?
- Zkušeností na podobné pozici, ale není nutností – vše naučíme

Co ti můžeme nabídnout?
- Práci ve společnosti, která má již 30. letou historii
- Menší kolektiv s přátelskou atmosférou a šéfem, který tě naučí vše, co budeš potřebovat
- Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito
- Pracovní dobu po-pá na 2 směny 9:00h - 17:30h a 12:30h - 21:00h
- 20 dnů volna
- 5 dnů Relax days
- 3 dny Sick days
- Peněžitý příspěvek na stravování a pitný režim na pracovišti
- Peněžitý příspěvek na MultiSport kartu nebo Benefit kartu
- Měsíční příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
- Zvýhodněné tarify na volání
- Zvýhodněné nákupy v rámci eshopů 100Mega
- Firemní akce/teambuildingy
- Když doporučíš nového kolegu, odměníme tě

Co dál?
Ohledně dalších informací o pozici, nebo rovnou zájmu s námi pracovat, nás kontaktujte na níže uvedeném emailu nebo přímo na kariera@100mega.cz. Těšíme se na viděnou.


Zasláním životopisu společnosti 100MEGA Distribution s.r.o., IČ 60707968 souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem realizace výběrového řízení a uzavření případné spolupráce. Tento souhlas platí po dobu trvání výběrového řízení.

Vážení zákazníci,
Vzhledem k aktuální situaci a šíření nemoci způsobené virem Covid-19, bychom Vás rádi informovali o provozu naší společnosti.

MÁME OTEVŘENO a jsme připraveni i nadále dodávat naše produkty a poskytovat Vám v maximální míře své služby jako doposud.

Vážíme si Vašeho zdraví i zdraví našich pracovníků, a proto se snažíme omezit možnosti vzájemného fyzického kontaktu na mimimum.

Žádáme Vás abyste:
pro objednávání zboží, zasílání poptávek, nabídek a pro komunikaci s našimi pracovníky využívali primárně naše e-shopy, popřípadě kontaktovali naše obchodníky telefonicky.
omezili na maximální možnou míru osobní odběr zboží, pokud je to možné
dopravy fungují zcela běžně; pro Prahu a Brno samozřejmě dále funguje i kurýrní služba
omezili na maximální možnou míru osobní předávání a vyzvedávání čehokoliv - např. reklamací, pokud je to možné

Pokud bude nezbytně nutná Vaše osobní přítomnost na našich pobočkách, žádáme Vás o striktní dodržován těchto opatření:
dodržujte prosím bezpečnostních odstup.
obslouženi budou pouze zákazníci, kteří budou mít na obličeji ochrannou roušku, respirátor nebo jiný prostředek na ochranu úst.
vzhledem k tomu, že do odvolaní nelze na pobočkách platit hotově ani kartou, lze tedy platby provést pouze bezhotovostně převodem na účet.
před vyzvednutím si prosím ověřte u svého obchodníka, že platba dorazila.
upozorňujeme, že z důvodu nařízení vlády, NENÍ MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR u jakéhokoliv MALOOBCHODNÍHO PRODEJE