100mega.cz Kariéra

Skladník / Skladnice (BRNO)

Umíš si představit skvělou partu lidí ve světě distribuce a obchodu? Tak to jsme přesně my. U nás ve „stovce“ jsme víc kamarádi než kolegové, a proto nás práce tak baví. Umíme si vyjít vzájemně vstříc a vždy se domluvíme.


Právě nyní hledáme parťáka nebo parťačku, který/á se nebojí manuální práce.


Čemu se u nás budeš věnovat?

Naskladňování a vyskladňování zboží.

Balení zboží.

Expedici a manipulaci se zbožím.

Údržbě a úklidu skladu.

Práci s VZV vozíkem.


Co je důležité pro tuto pozici?

Znalost práce na PC.

Aktivní přístup, fyzická zdatnost a manuální zručnost.

Samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost.


Čím nás můžeš mile překvapit?

Zkušeností na podobné pozici, ale není nutností – vše naučíme.


Co ti můžeme nabídnout?

Práci pro ryze českou společnost, která působí v oboru více než 30 let.

Menší kolektiv s přátelskou atmosférou a šéfem, který tě naučí vše, co budeš potřebovat.

Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito.

Pracovní dobu po-pá 9:00h - 17:30h / 12:30h - 21:00h. Stihneš svoje úkoly splnit před 21 hodinou? Šéf tě po dohodě rád uvolní dříve.

20 dnů volna, 5 dnů Relax days, 3 dny Sick days.

Peněžitý příspěvek na stravování (stravenkový paušál).

Peněžitý příspěvek na MultiSport kartu nebo Benefit kartu.

Peněžitý příspěvek na penzijní nebo životní pojištění.

Zvýhodněné tarify na volání i pro rodinné příslušníky.

Zvýhodněné nákupy v rámci eshopů 100Mega.

Firemní akce/teambuildingy.

Když doporučíš nového kolegu, odměníme tě.

Při spokojenosti ti zajistíme průkaz na vysokozdvižný vozík.


Co dál?

Ohledně dalších informací o pozici, nebo rovnou zájmu s námi pracovat, nás kontaktujte na níže uvedeném emailu nebo přímo na kariera@100mega.cz. Těšíme se na viděnou.


Zasláním životopisu společnosti 100MEGA Distribution s.r.o., IČ 60707968 souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem realizace výběrového řízení a uzavření případné spolupráce. Tento souhlas platí po dobu trvání výběrového řízení.

Vážení zákazníci,
Vzhledem k aktuální situaci a šíření nemoci způsobené virem Covid-19, bychom Vás rádi informovali o provozu naší společnosti.

MÁME OTEVŘENO a jsme připraveni i nadále dodávat naše produkty a poskytovat Vám v maximální míře své služby jako doposud.

Vážíme si Vašeho zdraví i zdraví našich pracovníků, a proto se snažíme omezit možnosti vzájemného fyzického kontaktu na mimimum.

Žádáme Vás abyste:
pro objednávání zboží, zasílání poptávek, nabídek a pro komunikaci s našimi pracovníky využívali primárně naše e-shopy, popřípadě kontaktovali naše obchodníky telefonicky.
omezili na maximální možnou míru osobní odběr zboží, pokud je to možné
dopravy fungují zcela běžně; pro Prahu a Brno samozřejmě dále funguje i kurýrní služba
omezili na maximální možnou míru osobní předávání a vyzvedávání čehokoliv - např. reklamací, pokud je to možné

Pokud bude nezbytně nutná Vaše osobní přítomnost na našich pobočkách, žádáme Vás o striktní dodržován těchto opatření:
dodržujte prosím bezpečnostních odstup.
obslouženi budou pouze zákazníci, kteří budou mít na obličeji ochrannou roušku, respirátor nebo jiný prostředek na ochranu úst.
vzhledem k tomu, že do odvolaní nelze na pobočkách platit hotově ani kartou, lze tedy platby provést pouze bezhotovostně převodem na účet.
před vyzvednutím si prosím ověřte u svého obchodníka, že platba dorazila.
upozorňujeme, že z důvodu nařízení vlády, NENÍ MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR u jakéhokoliv MALOOBCHODNÍHO PRODEJE