100mega.cz Kariéra

PRODUKT MANAŽER (Brno)

Pracovní náplň:
kompletní péče o vybrané portfolio produktů (listování položek, nákup, prodej)
tvorba nabídek do výběrových řízení
prodej produktů klíčovým zákazníkům
mapování konkurence, cenotvorba
spolupráce s marketing. oddělením, vlastní návrhy mkt. podpory produktů
optimalizace skladových zásob podle prodejnosti
spolupráce s obchodníky a tvorba prodejních argumentů
jednání s klienty i dodavateli
tvorba obchodních plánů
absolvování školení, sebevzdělávání

Očekáváme:
SŠ vzdělání s maturitou nebo vyšší
uživatelská znalost práce na PC (program i6 výhodou)
znalost MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
zodpovědnost, loajalitu, profesionální vystupování
prodejní dovednosti
řidičský průkaz sk. B

Nabízíme:
odpovídající finanční ohodnocení
samostatnou práci a možnost dalšího rozvoje
vzdělání v oblasti obchodu a IT
možnost občasné práce z domova
pohodový a přátelský kolektiv
zázemí silné české společnosti

V případě Vašeho zájmu zašlete svůj životopis na personální oddělení: Dana.Horinkova@100mega.cz.

Zasláním životopisu společnosti 100MEGA Distribution s.r.o., IČ 60707968 souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem realizace výběrového řízení a uzavření případné spolupráce. Tento souhlas platí po dobu trvání výběrového řízení.

Vážení zákazníci,
Vzhledem k aktuální situaci a šíření nemoci způsobené virem Covid-19, bychom Vás rádi informovali o provozu naší společnosti.

MÁME OTEVŘENO a jsme připraveni i nadále dodávat naše produkty a poskytovat Vám v maximální míře své služby jako doposud.

Vážíme si Vašeho zdraví i zdraví našich pracovníků, a proto se snažíme omezit možnosti vzájemného fyzického kontaktu na mimimum.

Žádáme Vás abyste:
pro objednávání zboží, zasílání poptávek, nabídek a pro komunikaci s našimi pracovníky využívali primárně naše e-shopy, popřípadě kontaktovali naše obchodníky telefonicky.
omezili na maximální možnou míru osobní odběr zboží, pokud je to možné
dopravy fungují zcela běžně; pro Prahu a Brno samozřejmě dále funguje i kurýrní služba
omezili na maximální možnou míru osobní předávání a vyzvedávání čehokoliv - např. reklamací, pokud je to možné

Pokud bude nezbytně nutná Vaše osobní přítomnost na našich pobočkách, žádáme Vás o striktní dodržován těchto opatření:
dodržujte prosím bezpečnostních odstup.
obslouženi budou pouze zákazníci, kteří budou mít na obličeji ochrannou roušku, respirátor nebo jiný prostředek na ochranu úst.
vzhledem k tomu, že do odvolaní nelze na pobočkách platit hotově ani kartou, lze tedy platby provést pouze bezhotovostně převodem na účet.
před vyzvednutím si prosím ověřte u svého obchodníka, že platba dorazila.
upozorňujeme, že z důvodu nařízení vlády, NENÍ MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR u jakéhokoliv MALOOBCHODNÍHO PRODEJE