100mega.cz Kariéra

Logistik reklamací (BRNO)

Umíš si představit skvělou partu lidí ve světě distribuce, logistiky a reklamací? Tak to jsme přesně my. Víme, že osobní život je minimálně stejně důležitý, jako ten pracovní, a právě proto u nás neznamená work-life balance jen moderní výraz, ale tvoří základní předpoklad pro dobře odvedenou práci a psychickou pohodu.

V našem týmu komunikujeme nejen s odběrateli a dodavateli, ale i s týmem kolegů z logistického oddělení, aby reklamační procesy proběhly v co nejkratším čase a ke spokojenosti všech. 

Právě nyní hledáme parťáka nebo parťačku, který/á má rád/a výzvy a s lehkostí zapadne do našeho týmu.

Čemu se u nás budeš věnovat?
Komunikaci s odběrateli a dodavateli.
Spolupráci s logistickým oddělením.
Ověřování závad na reklamovaných produktech.
Telefonu a emailu, administrativě.
Přípravě zboží k expedici.
Zajišťování optimalizace způsobu přepravy zboží.
 
Co je důležité pro tuto pozici? 
Zodpovědný přístup a schopnost zorganizovat si práci.
Znalost práce na PC (Word, Excel, internet).
Základní znalost počítačového HW, SW a principu fungování počítačových sítí.
Aktivní pracovní nasazení.
Pečlivost a spolehlivost.

Čím nás můžeš mile překvapit?
Zkušeností s informačním systémem i6.
Zkušeností v logistickém či reklamačním oboru.
Řidičským průkazem sk. B.

Co ti můžeme nabídnout?
Zahájení kariéry v IT oboru, případně její rozvoj – pokud nemáš praxi, tak si tě „vychováme“.
Práci pro ryze českou společnost, která působí v oboru více než 30 let.
Menší kolektiv s přátelskou atmosférou a šéfem, který tě naučí vše, co budeš potřebovat.
Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito.
20 dnů volna, 5 dnů Relax days, 3 dny Sick days.
Peněžitý příspěvek na stravování (stravenkový paušál).
Peněžitý příspěvek na MultiSport kartu nebo Benefit kartu.
Zvýhodněné nákupy v rámci eshopů 100Mega.
Firemní akce/teambuildingy.
Když doporučíš nového kolegu, odměníme tě.
Work-life balance s prostorem pro osobní i profesní růst.

Co dál?
Ohledně dalších informací o pozici, nebo rovnou zájmu s námi pracovat, nás kontaktuj na emailu kariera@100mega.cz. Těšíme se na viděnou.

Zasláním životopisu společnosti 100MEGA Distribution s.r.o., IČ 60707968 souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem realizace výběrového řízení a uzavření případné spolupráce. Tento souhlas platí po dobu trvání výběrového řízení.

Vážení zákazníci,
Vzhledem k aktuální situaci a šíření nemoci způsobené virem Covid-19, bychom Vás rádi informovali o provozu naší společnosti.

MÁME OTEVŘENO a jsme připraveni i nadále dodávat naše produkty a poskytovat Vám v maximální míře své služby jako doposud.

Vážíme si Vašeho zdraví i zdraví našich pracovníků, a proto se snažíme omezit možnosti vzájemného fyzického kontaktu na mimimum.

Žádáme Vás abyste:
pro objednávání zboží, zasílání poptávek, nabídek a pro komunikaci s našimi pracovníky využívali primárně naše e-shopy, popřípadě kontaktovali naše obchodníky telefonicky.
omezili na maximální možnou míru osobní odběr zboží, pokud je to možné
dopravy fungují zcela běžně; pro Prahu a Brno samozřejmě dále funguje i kurýrní služba
omezili na maximální možnou míru osobní předávání a vyzvedávání čehokoliv - např. reklamací, pokud je to možné

Pokud bude nezbytně nutná Vaše osobní přítomnost na našich pobočkách, žádáme Vás o striktní dodržován těchto opatření:
dodržujte prosím bezpečnostních odstup.
obslouženi budou pouze zákazníci, kteří budou mít na obličeji ochrannou roušku, respirátor nebo jiný prostředek na ochranu úst.
vzhledem k tomu, že do odvolaní nelze na pobočkách platit hotově ani kartou, lze tedy platby provést pouze bezhotovostně převodem na účet.
před vyzvednutím si prosím ověřte u svého obchodníka, že platba dorazila.
upozorňujeme, že z důvodu nařízení vlády, NENÍ MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR u jakéhokoliv MALOOBCHODNÍHO PRODEJE