Vieš si predstaviť skvelú partiu ľudí vo svete IT a obchodu? Tak to sme presne my. U nás v „stovke“ sme viac kamaráti ako kolegovia, a preto nás práca tak baví. Nájdeš nás nielen v kancelárii, kam chodíme radi, ale aj doma, keď potrebujeme zmenu. Jednoducho kdekoľvek tam, kde sa ti bude dobre pracovať. Vieme si vyjsť vzájomne v ústrety a vždy sa dohovoríme. Vieme, že osobný život je minimálne rovnako dôležitý ako ten pracovný. Práve preto u nás neznamená work-life balance len moderný výraz, ale tvorí základný predpoklad pre dobre odvedenú prácu a psychickú pohodu.
Aktuálne hľadáme parťáka alebo parťáčku, ktorý/á má rád/a výzvy a s ľahkosťou zapadne do nášho tímu.
Čomu sa u nás budeš venovať?
Komunikácii so zákazníkmi formou emailu, telefonicky aj osobne.
Správe fakturácií a objednávok tovaru – tuzemské/zahraničné.
Kontrole skladovej dostupnosti.
Kooperácia na veľkých projektoch a výberových konaní pre našich zákazníkov.
Účasť na workshopoch, odborných školeniach a akciách so zákazníkmi.
Čo je dôležité pre túto pozíciu?
Komunikácia a proaktívny/prozákaznícky prístup s pozitívnym vnímaním práce.
Nadhľad a pochopenie súvislostí.
Nadšenie pre IT, HW a SW riešenia.
Starostlivosť, zodpovednosť a samostatnosť.
Čím nás môžeš milo prekvapiť?
Skúsenosti s informačným systémom I6.
Skúsenosti v IT s prehľadom HW alebo skúsenosti so sieťarinou a zabezpečovacími systémami.
Vodičským preukazom sk. B.
Anglickým jazykom.
Čo ti môžeme ponúknuť?
Byť súčasťou TOP českej spoločnosti s globálnou pôsobnosťou.
Menší obchodný kolektív s priateľskou atmosférou a šéfom, ktorý ťa naučí všetko, čo budeš potrebovať.
Profesijný rast s možnosťou vzdelávania a odborných školení.
Pracovnú zmluvu na dobu určitú s možnosťou predĺženia na neurčito.
Mobilný tarif a notebook.
Zvýhodnené nákupy v rámci e-shopov 100Mega.
Firemné akcie/teambuildingy.
Čo ďalej?
Ohľadom ďalších informácií o pracovnej ponuke alebo rovno záujmu s nami pracovať, nás kontaktujte na emailu: kariera@100mega.sk. Tešíme sa na osobné stretnutie.
Zasláním životopisu společnosti 100MEGA Distribution s.r.o., IČ 60707968 souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem realizace výběrového řízení a uzavření případné spolupráce. Tento souhlas platí po dobu trvání výběrového řízení.
Vážení zákazníci,
Vzhledem k aktuální situaci a šíření nemoci způsobené virem Covid-19, bychom Vás rádi informovali o provozu naší společnosti.
MÁME OTEVŘENO a jsme připraveni i nadále dodávat naše produkty a poskytovat Vám v maximální míře své služby jako doposud.
Vážíme si Vašeho zdraví i zdraví našich pracovníků, a proto se snažíme omezit možnosti vzájemného fyzického kontaktu na mimimum.
Žádáme Vás abyste:
• pro objednávání zboží, zasílání poptávek, nabídek a pro komunikaci s našimi pracovníky využívali primárně naše e-shopy, popřípadě kontaktovali naše obchodníky telefonicky.
• omezili na maximální možnou míru osobní odběr zboží, pokud je to možné
• dopravy fungují zcela běžně; pro Prahu a Brno samozřejmě dále funguje i kurýrní služba
• omezili na maximální možnou míru osobní předávání a vyzvedávání čehokoliv - např. reklamací, pokud je to možné
Pokud bude nezbytně nutná Vaše osobní přítomnost na našich pobočkách, žádáme Vás o striktní dodržován těchto opatření:
• dodržujte prosím bezpečnostních odstup.
• obslouženi budou pouze zákazníci, kteří budou mít na obličeji ochrannou roušku, respirátor nebo jiný prostředek na ochranu úst.
• vzhledem k tomu, že do odvolaní nelze na pobočkách platit hotově ani kartou, lze tedy platby provést pouze bezhotovostně převodem na účet.
• před vyzvednutím si prosím ověřte u svého obchodníka, že platba dorazila.
• upozorňujeme, že z důvodu nařízení vlády, NENÍ MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR u jakéhokoliv MALOOBCHODNÍHO PRODEJE