100mega.cz Kariéra

ADMINISTRATIVNÍ PRACOVNÍK/PRACOVNICE PRO LOGISTIKU (Brno)

Umíš si představit skvělou partu lidí ve světě distribuce a obchodu? Tak to jsme přesně my. U nás ve „stovce“ jsme víc kamarádi než kolegové, a proto nás práce tak baví. Najdeš nás nejen v kanceláři, kam chodíme rádi, ale taky doma, když potřebujeme změnu. Prostě kdekoliv tam, kde se ti bude dobře pracovat. Umíme si vyjít vzájemně vstříc a vždy se domluvíme. Víme, že osobní život je minimálně stejně důležitý, jako ten pracovní.

Právě nyní hledáme parťáka nebo parťačku, který/á má rád/a výzvy a s lehkostí zapadne do našeho týmu.

Čemu se u nás budeš věnovat?
Zadávání dat do systému z dodavatelských faktur
Zajišťování svozů, vratek a vyřizování neshod v dodávkách
Řešení škod s tuzemskými dopravci
Komunikaci s dopravci v případě nedodaných zásilek v termínu

Co je důležité pro tuto pozici? 
Pečlivost, zodpovědnost a systematičnost
Umět si nastavit priority
Plnění úkolů správně a včas – umět věci dotáhnout do zdárného konce
Anglický jazyk na úrovni alespoň mírně pokročilý

Čím nás můžeš mile překvapit?
Praxí na obdobné pozici

Co ti můžeme nabídnout?
Práci ve společnosti, která má již 30. letou historii
Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito
Mobilní tarif a notebook
20 dnů volna
5 dnů Relax days
3 dny Sick days
Peněžitý příspěvek na stravování a pitný režim na pracovišti
Peněžitý příspěvek na MultiSport kartu nebo Benefit kartu
Měsíční příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
Zvýhodněné tarify na volání i pro rodinné příslušníky
Zvýhodněné nákupy v rámci eshopů 100Mega
Firemní akce/teambuildingy
Když doporučíš nového kolegu, odměníme tě

Co dál?
Ohledně dalších informací o pozici, nebo rovnou zájmu s námi pracovat, nás kontaktuj na emailu kariera@100mega.cz. Těšíme se na viděnou.


Zasláním životopisu společnosti 100MEGA Distribution s.r.o., IČ 60707968 souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem realizace výběrového řízení a uzavření případné spolupráce. Tento souhlas platí po dobu trvání výběrového řízení.

Vážení zákazníci,
Vzhledem k aktuální situaci a šíření nemoci způsobené virem Covid-19, bychom Vás rádi informovali o provozu naší společnosti.

MÁME OTEVŘENO a jsme připraveni i nadále dodávat naše produkty a poskytovat Vám v maximální míře své služby jako doposud.

Vážíme si Vašeho zdraví i zdraví našich pracovníků, a proto se snažíme omezit možnosti vzájemného fyzického kontaktu na mimimum.

Žádáme Vás abyste:
pro objednávání zboží, zasílání poptávek, nabídek a pro komunikaci s našimi pracovníky využívali primárně naše e-shopy, popřípadě kontaktovali naše obchodníky telefonicky.
omezili na maximální možnou míru osobní odběr zboží, pokud je to možné
dopravy fungují zcela běžně; pro Prahu a Brno samozřejmě dále funguje i kurýrní služba
omezili na maximální možnou míru osobní předávání a vyzvedávání čehokoliv - např. reklamací, pokud je to možné

Pokud bude nezbytně nutná Vaše osobní přítomnost na našich pobočkách, žádáme Vás o striktní dodržován těchto opatření:
dodržujte prosím bezpečnostních odstup.
obslouženi budou pouze zákazníci, kteří budou mít na obličeji ochrannou roušku, respirátor nebo jiný prostředek na ochranu úst.
vzhledem k tomu, že do odvolaní nelze na pobočkách platit hotově ani kartou, lze tedy platby provést pouze bezhotovostně převodem na účet.
před vyzvednutím si prosím ověřte u svého obchodníka, že platba dorazila.
upozorňujeme, že z důvodu nařízení vlády, NENÍ MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR u jakéhokoliv MALOOBCHODNÍHO PRODEJE