Umíš si představit skvělou partu lidí ve světě distribuce a obchodu? Tak to jsme přesně my. U nás ve „stovce“ jsme víc kamarádi než kolegové, a proto nás práce tak baví. Umíme si vyjít vzájemně vstříc a vždy se domluvíme.
Právě nyní hledáme parťáka nebo parťačku, který/á se nebojí manuální práce.
Čemu se u nás budeš věnovat?
Naskladňování a vyskladňování zboží
Balení zboží
Expedici a manipulaci se zbožím
Údržbě a úklidu skladu
Práci s nízkozdvižným vozíkem
Co je důležité pro tuto pozici?
Znalost práce na PC
Aktivní přístup
Samostatnost, zodpovědnost a spolehlivost
Dobrý zdravotní stav
Čím nás můžeš mile překvapit?
Zkušeností na podobné pozici, ale není nutností – vše naučíme
Co ti můžeme nabídnout?
Práci ve společnosti, která má již 30. letou historii
Menší kolektiv s přátelskou atmosférou a šéfem, který tě naučí vše, co budeš potřebovat
Pracovní smlouvu na dobu určitou s možností prodloužení na neurčito
Pracovní dobu po-pá (8:30 -17:00h / 10:30 - 19:00h)
20 dnů volna
5 dnů Relax days
3 dny Sick days
Peněžitý příspěvek na stravování a pitný režim na pracovišti
Peněžitý příspěvek na MultiSport kartu nebo Benefit kartu
Měsíční příspěvek na penzijní nebo životní pojištění
Zvýhodněné tarify na volání
Zvýhodněné nákupy v rámci eshopů 100Mega
Firemní akce/teambuildingy
Když doporučíš nového kolegu, odměníme tě
Při spokojenosti ti zajistíme průkaz na nízkozdvižný vozík
Co dál?
Ohledně dalších informací o pozici, nebo rovnou zájmu s námi pracovat, nás kontaktuj na emailu kariera@100mega.cz. Těšíme se na viděnou.
Pokud Vás nebudeme kontaktovat v průběhu 14 dnů od přijetí Vašeho životopisu, byla v prvním kole výběrového řízení dána přednost jinému uchazeči.
Zasláním životopisu společnosti 100MEGA Distribution s.r.o., IČ 60707968 souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem realizace výběrového řízení a uzavření případné spolupráce. Tento souhlas platí po dobu trvání výběrového řízení.
Vážení zákazníci,
Vzhledem k aktuální situaci a šíření nemoci způsobené virem Covid-19, bychom Vás rádi informovali o provozu naší společnosti.
MÁME OTEVŘENO a jsme připraveni i nadále dodávat naše produkty a poskytovat Vám v maximální míře své služby jako doposud.
Vážíme si Vašeho zdraví i zdraví našich pracovníků, a proto se snažíme omezit možnosti vzájemného fyzického kontaktu na mimimum.
Žádáme Vás abyste:
• pro objednávání zboží, zasílání poptávek, nabídek a pro komunikaci s našimi pracovníky využívali primárně naše e-shopy, popřípadě kontaktovali naše obchodníky telefonicky.
• omezili na maximální možnou míru osobní odběr zboží, pokud je to možné
• dopravy fungují zcela běžně; pro Prahu a Brno samozřejmě dále funguje i kurýrní služba
• omezili na maximální možnou míru osobní předávání a vyzvedávání čehokoliv - např. reklamací, pokud je to možné
Pokud bude nezbytně nutná Vaše osobní přítomnost na našich pobočkách, žádáme Vás o striktní dodržován těchto opatření:
• dodržujte prosím bezpečnostních odstup.
• obslouženi budou pouze zákazníci, kteří budou mít na obličeji ochrannou roušku, respirátor nebo jiný prostředek na ochranu úst.
• vzhledem k tomu, že do odvolaní nelze na pobočkách platit hotově ani kartou, lze tedy platby provést pouze bezhotovostně převodem na účet.
• před vyzvednutím si prosím ověřte u svého obchodníka, že platba dorazila.
• upozorňujeme, že z důvodu nařízení vlády, NENÍ MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR u jakéhokoliv MALOOBCHODNÍHO PRODEJE