Vážení zákazníci, zde najdete informace o provozu naší společnosti v současné nouzové situaci…
100mega.cz Kariéra

OBCHODNÍK B2B (Praha)

Chceš dělat něco co má smysl, být v přátelském a férovém kolektivu a naučit se něco od profíků?


Jakou prací přispěješ do našeho týmu?

 péče o stávající svěřenou klientelu společnosti 100Mega Distribution s.r.o.
 aktivní vyhledávání potencionálních zákazníků
 nabídka a prodej produktů výpočetní techniky a jejího příslušenství
 spolupráce při řešení pohledávek
 komunikace s reklamačním oddělením
 plnění stanovených obchodních plánů

Co čekáme z Tvé strany?
 výborné komunikační dovednosti
 nadšení pro obchod
 dobrou znalost trhu IT, na „naše“ produkty zaškolíme  
 min. 1 rok praxe na obdobné obchodní pozici
 řidičský průkaz sk. B (aktivní řidič)

Budeš-li členem našeho týmu, můžeš od nás čekat:
 bonusový program založený na základě dosažených výsledků a mzdu odpovídající Tvým výsledkům
 prodej zajímavých produktů s výrazným meziročním nárůstem
 být součástí TOP české technologické společnosti s globální působností
 neformální atmosféru, účast na firemních akcích
 mladý, přátelský a férový tým obchodníků a produkt manažerů
 dobrou dopravní dostupnost místa výkonu práce

Místo výkonu práce: K Hrušovu, Praha


V případě Vašeho zájmu zašlete svůj životopis na personální oddělení: Dana.Horinkova@100mega.cz.

Zasláním životopisu společnosti 100MEGA Distribution s.r.o., IČ 60707968 souhlasíte se zpracováním Vašich osobních údajů za účelem realizace výběrového řízení a uzavření případné spolupráce. Tento souhlas platí po dobu trvání výběrového řízení.

Vážení zákazníci,
Vzhledem k aktuální situaci a šíření nemoci způsobené virem Covid-19, bychom Vás rádi informovali o provozu naší společnosti.

MÁME OTEVŘENO a jsme připraveni i nadále dodávat naše produkty a poskytovat Vám v maximální míře své služby jako doposud.

Vážíme si Vašeho zdraví i zdraví našich pracovníků, a proto se snažíme omezit možnosti vzájemného fyzického kontaktu na mimimum.

Žádáme Vás abyste:
pro objednávání zboží, zasílání poptávek, nabídek a pro komunikaci s našimi pracovníky využívali primárně naše e-shopy, popřípadě kontaktovali naše obchodníky telefonicky.
omezili na maximální možnou míru osobní odběr zboží, pokud je to možné
dopravy fungují zcela běžně; pro Prahu a Brno samozřejmě dále funguje i kurýrní služba
omezili na maximální možnou míru osobní předávání a vyzvedávání čehokoliv - např. reklamací, pokud je to možné

Pokud bude nezbytně nutná Vaše osobní přítomnost na našich pobočkách, žádáme Vás o striktní dodržován těchto opatření:
dodržujte prosím bezpečnostních odstup.
obslouženi budou pouze zákazníci, kteří budou mít na obličeji ochrannou roušku, respirátor nebo jiný prostředek na ochranu úst.
vzhledem k tomu, že do odvolaní nelze na pobočkách platit hotově ani kartou, lze tedy platby provést pouze bezhotovostně převodem na účet.
před vyzvednutím si prosím ověřte u svého obchodníka, že platba dorazila.
upozorňujeme, že z důvodu nařízení vlády, NENÍ MOŽNÝ OSOBNÍ ODBĚR u jakéhokoliv MALOOBCHODNÍHO PRODEJE