iOS (Apple)
AirVideo
Q1 |
Při přehrávání videa dochází k častému načítání, sekání či výpadkům. |
A1 |
Nastavená kvalita obrazu (rychlost datového přenosu) je příliš veliká na možnosti Vašeho internetového připojení. Proveďte prosím měření a nastavení dle návodu č.04 ZDE. |
Q2 |
Jaké multimediální formáty jsou podporované? |
A2 |
Air Video podporuje většinu běžně dostupných video či audio formátů, například: AVI, DivX, MKV a mnoho dalších. |
Q3 |
Lze se k Air Video serveru připojit pomocí 3G sítě? |
A3 |
Ano, Air Video podporuje i připojení pomocí 3G. |
Q4 |
Nelze se připojit k programu, často končí chybovou hláškou „Server not found“. |
A4 |
Překontrolujte, zda jste s přenosným zařízením či PC připojeni k internetu. |
Q5 |
Jsem připojen k internetové síti, avšak stále se nedaří navázat spojení s programem. |
A5 |
V daném případě může přístup k programu způsobovat omezení Firewallu, proveďte prosím kontrolu a případně přiřazení výjimky pro program pomocí návodu č.03 ZDE. |
Q6 |
Při pokusu o stažení programu se zobrazí chybové hlášení, že nejsem přihlášen. |
A6 |
Pro možnost stáhnout program je nutné mít v přenosném zařízení vytvořený uživatelský účet. Návod jak tento účet vytvořit naleznete v návodu č.02 ZDE. |
Mobile mouse
Q1 |
Lze se k Mobile Mouse serveru připojit pomocí 3G sítě? |
A1 |
Nikoliv, program Mobile Mouse pracuje a komunikuje pouze v rámci domácí (lokální) internetové sítě. |
Q2 |
Nelze se připojit k programu, často končí chybovou hláškou „Server not found“. |
A2 |
Překontrolujte, zda jste s přenosným zařízením a PC připojeni ke stejné domácí (lokální) síti. |
Q3 |
Jsem připojen k domácí síti, avšak stále se nedaří navázat spojení s programem. |
A3 |
V daném případě může přístup k programu způsobovat omezení Firewallu, proveďte prosím kontrolu a případně přiřazení výjimky pro program pomocí návodu č.03 ZDE. |
Q4 |
Při pokusu o stažení programu se zobrazí chybové hlášení, že nejsem přihlášen. |
A4 |
Pro možnost stáhnout program je nutné mít v přenosném zařízení vytvořený uživatelský účet. Návod jak tento účet vytvořit naleznete v návodu č.02 ZDE. |
TeamViewer
Q1 |
Lze se k TeamViewer serveru připojit pomocí 3G sítě? |
A1 |
Ano, k TeamViewer se lze připojit skrze 3G síť, avšak mějte na paměti, že TeamViewer vyžaduje objemné množství dat, proto není vhodné použít 3G s malou hranicí FUP (omezení na množství stažených dat, např. 100MB/měs). |
Q2 |
Nelze se připojit k programu, často končí chybovou hláškou „Server not found“. |
A2 |
Překontrolujte, zda jste s přenosným zařízením či PC připojeni k internetu. |
Q3 |
Jsem připojen k internetové síti, avšak stále se nedaří navázat spojení s programem. |
A3 |
V daném případě může přístup k programu způsobovat omezení Firewallu, proveďte prosím kontrolu a případně přiřazení výjimky pro program pomocí návodu č.03 ZDE. |
Q4 |
Při pokusu o stažení programu se zobrazí chybové hlášení, že nejsem přihlášen. |
A4 |
Pro možnost stáhnout program je nutné mít v přenosném zařízení vytvořený uživatelský účet. Návod jak tento účet vytvořit naleznete v návodu č.02 ZDE. |
Android
Qloud Media
Q1 |
V klientu zadám přihlašovací údaje „Login“ a „Password“, avšak program hlásí chybné přihlášení. |
A1 |
Přihlášení je citlivé na správné dodržení velkých a malých písmen nejen v heslu, ale i ve jméně, proto proveďte jejich kontrolu a akci opakujte. |
Q2 |
Při přehrávání videa dochází k častému načítání, sekání či výpadkům. |
A2 |
Nastavená kvalita obrazu (rychlost datového přenosu) je příliš veliká na možnosti Vašeho internetového připojení. Proveďte prosím měření a nastavení dle návodu č.04 ZDE. |
Q3 |
Jaké multimediální formáty jsou podporované? |
A3 |
Video: AVI, MP4, RM, MKV, WMV, MPEG2TS Titulky: SRT, ASS/SSA, SAMI Audio: MP3, MP4 Fotografie: JPEG, PNG, GIF, BMP |
Q4 |
Lze se k Qloud Media serveru připojit pomocí 3G sítě? |
A4 |
Ano, Qloud Media podporuje i připojení pomocí 3G. |
Q5 |
Program nelze nainstalovat z důvodu ochrany v OS Android. Jak tuto ochranu obejít? |
A5 |
Nejjednodušším krokem je vypnutí ověřování instalovaných programů pomocí návodu č.06 ZDE. |
Q6 |
Nelze se připojit k programu, často končí chybovou hláškou „Server not found“. |
A6 |
Překontrolujte, zda jste s přenosným zařízením či PC připojeni k internetu. |
Q7 |
Jsem připojen k internetové síti, avšak stále se nedaří navázat spojení s programem. |
A7 |
V daném případě může přístup k programu způsobovat omezení Firewallu, proveďte prosím kontrolu a případně přiřazení výjimky pro program pomocí návodu č.03 ZDE. |
Q8 |
Při pokusu o stažení programu se zobrazí chybové hlášení, že nejsem přihlášen. |
A8 |
Pro možnost stáhnout program je nutné mít v přenosném zařízení vytvořený uživatelský účet. Návod jak tento účet vytvořit naleznete v návodu č.02 ZDE. |
Mobile Mouse
Q1 |
Lze se k Mobile Mouse serveru připojit pomocí 3G sítě? |
A1 |
Nikoliv, program Mobile Mouse pracuje a komunikuje pouze v rámci domácí (lokální) internetové sítě. |
Q2 |
Program nelze nainstalovat z důvodu ochrany v OS Android. Jak tuto ochranu obejít? |
A2 |
Nejjednodušším krokem je vypnutí ověřování instalovaných programů pomocí návodu č.06 ZDE. |
Q3 |
Nelze se připojit k programu, často končí chybovou hláškou „Server not found“. |
A3 |
Překontrolujte, zda jste s přenosným zařízením a PC připojeni ke stejné domácí (lokální) síti. |
Q4 |
Jsem připojen k domácí síti, avšak stále se nedaří navázat spojení s programem. |
A4 |
V daném případě může přístup k programu způsobovat omezení Firewallu, proveďte prosím kontrolu a případně přiřazení výjimky pro program pomocí návodu č.03 ZDE. |
Q5 |
Při pokusu o stažení programu se zobrazí chybové hlášení, že nejsem přihlášen. |
A5 |
Pro možnost stáhnout program je nutné mít v přenosném zařízení vytvořený uživatelský účet. Návod jak tento účet vytvořit naleznete v návodu č.02 ZDE. |
TeamViewer
Q1 |
Lze se k TeamViewer serveru připojit pomocí 3G sítě? |
A1 |
Ano, k TeamViewer se lze připojit skrze 3G síť, avšak mějte na paměti, že TeamViewer vyžaduje objemné množství dat, proto není vhodné použít 3G s malou hranicí FUP (omezení na množství stažených dat, např. 100MB/měs). |
Q2 |
Program nelze nainstalovat z důvodu ochrany v OS Android. Jak tuto ochranu obejít? |
A2 |
Nejjednodušším krokem je vypnutí ověřování instalovaných programů pomocí návodu č.06 ZDE. |
Q3 |
Nelze se připojit k programu, často končí chybovou hláškou „Server not found“. |
A3 |
Překontrolujte, zda jste s přenosným zařízením či PC připojeni k internetu. |
Q4 |
Jsem připojen k internetové síti, avšak stále se nedaří navázat spojení s programem. |
A4 |
V daném případě může přístup k programu způsobovat omezení Firewallu, proveďte prosím kontrolu a případně přiřazení výjimky pro program pomocí návodu č.03 ZDE. |
Q5 |
Při pokusu o stažení programu se zobrazí chybové hlášení, že nejsem přihlášen. |
A5 |
Pro možnost stáhnout program je nutné mít v přenosném zařízení vytvořený uživatelský účet. Návod jak tento účet vytvořit naleznete v návodu č.02 ZDE. |